هیچ ربطی نداره تا س روز اغوزه بعدش شیرت زیاد میشه فقط بزار بجه میک بزنه ،اگ شیرخشک بدی شیرت میره
من هرروز جوجه کباب و جگر میخوردم وصب یه لیوان شیر گرم و خرما و هر یکساعت ب بچه شیر میدادم
شکرخدا خیلی زیاد بود،فامیلمونم چن ماه قبل از من زایمان کرده بود شیرش کمتر بود بچشو میداد میگف بیا بچه منم شیر بده حیفه شیرت همینجوری بریزه و هدر بشه😑
میکن مایعات زیاد
دلستر زیادمیکنه
قطره یا قرص شیر افزا هم خوبه داروخونه ها دارن
بعد اینکه زایمان کردی وعده های اول رو کله پاچه و کباب و جگر بخور
دلستر و خربزه هم شیر رو زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.