خانما یه سوال. چیکار کنم که شیرم بعد زایمان زیاد بشه ؟؟؟

۵ پاسخ

هیچ ربطی نداره تا س روز اغوزه بعدش شیرت زیاد میشه فقط بزار بجه میک بزنه ،اگ شیرخشک بدی شیرت میره

من هرروز جوجه کباب و جگر میخوردم وصب یه لیوان شیر گرم و خرما و هر یکساعت ب بچه شیر میدادم
شکرخدا خیلی زیاد بود،فامیلمونم چن ماه قبل از من زایمان کرده بود شیرش کمتر بود بچشو میداد میگف بیا بچه منم شیر بده حیفه شیرت همینجوری بریزه و هدر بشه😑

میکن مایعات زیاد
دلستر زیادمیکنه

قطره یا قرص شیر افزا هم خوبه داروخونه ها دارن

بعد اینکه زایمان کردی وعده های اول رو کله پاچه و کباب و جگر بخور
دلستر و خربزه هم شیر رو زیاد میکنه

سوال های مرتبط