پوشک
فرزند پروری
جیش
سلام

تصویر
۶ پاسخ

باباش دلش برای بچش تنگ نمیشه یعنی ؟

چرا جدا نمیشی؟

نمیدونم مردا چرا خوش خوشانشون مال بقیه س مصیبتا و قیافه ازدماغ فیل افتادشون مال زن و بچه خودشونه

بدون بحث بشین باهاش حرف بزن یه مدت محبت کن شوخی کن کمتر حرف بزن بزار دلش واسه صدات تنگ بشه فقط خودت وقف بچه کن بزار حسادت کنه

دلیل این کاراش چیه خب؟؟

اون بد تو سعی کن مادر خوبی باشی
تو وقت بزار براش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی