۲ پاسخ

من تو کاینیک زیبایی کار کردم دکتر میگه بعد شش ماه بخاطر اینکه ژل بزنی بدنت انزیم داره خورده میشه ژل خیلی کم شاید قبول کنن بزنن اما ابرو رو نمیدونم

فیبروز من میخام کنم گفتن بعد ۶ماهگیش بهتره
اینایی ک میگی و نمیدونم

سوال های مرتبط