شماهم بچه هاتونو رو روئک مینشونید

۶ پاسخ

اگ نمیگرفتم فلج میشدم

بله عزیزم

نه منسوخ شده آسیب زاست

اره گلم ار۷ماه

بله اگه نباشه به هیچکاری نمیرسم

نــه من که اصلا نگرفتم میــگن خودی بچه راه بیوفتع بهتر

سوال های مرتبط

مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری