سلام بچه رو از چندماهگی مجاز تو رو روئک بزاریم؟

۵ پاسخ

من میذارم وانمیسه دوس نداره فقط میگ رام ببر

منسوخ شده استفاده از روروئک

میگن زوده از ۸ماهگی وقتی خودش دیگه به تنهایی بتونه بشینه بدون کمک روزی ۱۵تا۲۰دقیقه چون راه رفتن طبیعی رو تاخیرمیندازه و فشارمیاره به کمر پاش

من که از الان میزارم

شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندقک مامان فندقک ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی