منم مثل شما بودم..شیر خشک آپتامیل بخر با یه قطره چکان پنج میلی .قطره چکون پنج میلی از اون کوچیک ها نیست بزرگتره..روزها که بیداره آروم آروم بهش بده ..دو روز نمیتونه بخور از دور دهنش پس میزنه ولی روز سوم دیگه قشنگ عادت میکنه میخوره ..وقتی هم بهش میدی متکا بزار زیر سرش نپره گلوش.چند روز اول آروم آروم بهش بده .عادت که کنه یه لیوان شیر خشک رو تو سه دقیقه میخوره
از کجا میدونید از گرسنگی؟
گاهی دلیل گریه میتونه رفلاکس و آلرژی و کولیک و این چیزا باشه
چند نوع شیر خشک امتحان کن، تا یکیشو انتخاب کنه...
تعصب هم روی شیر مادر نداشته باش... کنبود وزن بعدا دردسرش بیشتر به نظر من، چون من این راه رو رفتم
چ خونه قشنگی😍
عزیزم از یخچالت راضی هست استیلون هست مدلش 😊
از کجا میدونی از گرسنگی همش گریه میکنه؟
یه دستگاه هست احتمالا کالای طب داشته باشه داخلش شیرخشک میریزی اما به سینه مادر وصل میشه با مک زدن بچه از سینه شیر میره تو دهنش خیلی خوبه بچه هم به شیشه شیر عادت نمیکنه اسمش یادم رفته یادم اومد میگم گلم
قطره شیر افزا از شرکت گل دارو بگیر بخور
چیزهایی ک شیر رو چرب و مقوی میکنه بخوره مثل بادام و پسته و گردو و کله پاچه و سیرابی و آبگوشت
به دکتر خودش هم بگو براش مولتی ویتامین تجویز کنه
بعضی شیر خشک ها مزه بسیار خوبی دارن، بعضی شیشه شیرها هم شبیه سینه مادر هستن، برند چیکو رو خودم قبلا داشتم
شیر مادر رو قطع کن که بچه دو هوایی نشه، کم کم شیر خشک بهش میفته و میخوره، وقتی هی مزه سینه مادر بخوره به لبش شیشه شیر نمیگیره
قرص شیر افزا بخور و چیزهایی که شیر زیاد میکنه
لاکتاول خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.