۱۰ پاسخ

منم مثل شما بودم..شیر خشک آپتامیل بخر با یه قطره چکان پنج میلی .قطره چکون پنج میلی از اون کوچیک ها نیست بزرگتره..روزها که بیداره آروم آروم بهش بده ..دو روز نمیتونه بخور از دور دهنش پس میزنه ولی روز سوم دیگه قشنگ عادت میکنه میخوره ..وقتی هم بهش میدی متکا بزار زیر سرش نپره گلوش.چند روز اول آروم آروم بهش بده .عادت که کنه یه لیوان شیر خشک رو تو سه دقیقه میخوره

از کجا میدونید از گرسنگی؟
گاهی دلیل گریه می‌تونه رفلاکس و آلرژی و کولیک و این چیزا باشه

چند نوع شیر خشک امتحان کن، تا یکیشو انتخاب کنه...
تعصب هم روی شیر مادر نداشته باش... کنبود وزن بعدا دردسرش بیشتر به نظر من، چون من این راه رو رفتم

چ خونه قشنگی😍

عزیزم از یخچالت راضی هست استیلون هست مدلش 😊

از کجا میدونی از گرسنگی همش گریه میکنه؟

یه دستگاه هست احتمالا کالای طب داشته باشه داخلش شیرخشک میریزی اما به سینه مادر وصل میشه با مک زدن بچه از سینه شیر میره تو دهنش خیلی خوبه بچه هم به شیشه شیر عادت نمیکنه اسمش یادم رفته یادم اومد میگم گلم

قطره شیر افزا از شرکت گل دارو بگیر بخور
چیزهایی ک شیر رو چرب و مقوی میکنه بخوره مثل بادام و پسته و گردو و کله پاچه و سیرابی و آبگوشت
به دکتر خودش هم بگو براش مولتی ویتامین تجویز کنه

بعضی شیر خشک ها مزه بسیار خوبی دارن، بعضی شیشه شیرها هم شبیه سینه مادر هستن، برند چیکو رو خودم قبلا داشتم
شیر مادر رو قطع کن که بچه دو هوایی نشه، کم کم شیر خشک بهش میفته و میخوره، وقتی هی مزه سینه مادر بخوره به لبش شیشه شیر نمیگیره

قرص شیر افزا بخور و چیزهایی که شیر زیاد میکنه
لاکتاول خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفسم و پسرم💚 مامان نفسم و پسرم💚 ۱۱ ماهگی
سلام خانوما من به دخترم از اول شیرخودمو دادم با شیرخشک ولی شیرخشک روزی یبار بهش میدادم وزن گیریش عالی بود تا سه ماهگی دقیقا سه ماهگی اعتصاب شیر کرد هم سینه رو نمیگرفت هم شیشه رو دیگه من شیشه بهش ندادم و سینمو گرفت ولی خب دیگه خیلی شیر نخورد دکتر هم سر کولیکش گفت این خیلی شیرمیخوره دل دردش بیشتر میشه بهش پستونک بدید دیگه پستونک و شیشه و سینه من میخورد که وقتی اعتصاب شیر کرد من پستونک و شیشه رو کم کم قطع کردم ولی باز شیر خودمو دیگه مثل قبل خوب نخورد و وزن نگرفت خوب منم شیرم کم شد تا قبلش زیاد بود خلاصه این دخترمن خیلی لاغر موند نه با غذا خو گرفت نه با شیر. الان سر این بچه شوهرم میگه اولویتت شیر خشک باشه که تپول شه مثل اون لاغر نشه تو بخوای شیرش بدی مثل اون میشه لاغر
من خیلی دوست داشتم بچم شیر خودمو بخوره و خوب بخوره تا تپول شه حتی فکر میکردم شیرخشک با سرنگ بهش بدم نه با شیشه شیر که سینمو ول نکنه
حالا شوهرم اینجوری میگه من گفتم یه شیشه بگیرم سرشیشه پهن مشابه سینه مادر باشه که ول نکنه سینمو ولی شوهرم میگه مهم نیست فقط ضدکولیک باشه
نمیدونم چیکار کنم شما نظرتون چیه؟