۹ پاسخ

با بچه برو من وقتی چیزی میخام کسی نباشه با پسرم میرم😂😂

فک کنم سفت میشه

نه بد مزه میشه، با اُ کالا سفارش بده میاره رایگان دم در

شیرینی برنجی درست کن

ارد جو یا جوپرک فوری

تصویر

فعک نکنم 🤣همه ی سوپری ها آرد دارن
حال نداشته باشی بری هم اسنپ هست

ارد گندمم نداری؟

نه باباا

کیک برنج میخوری😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نویان ❤️ مامان نویان ❤️ ۱ سالگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی