۵ پاسخ

ی قرص هست برو دکتر یا داروخونه بده بخور تموم میشه

یه هفته یکم دردناک هسن سنگینه دیگه بمرور زمان خشک میشه

قرص بخر داروخانه راحت

برو زیر دوش حمام آروم آروم ماساژ بده
من قرص سفکسیم هم گرفتم خوردم
با دست هم میدوشیدم خالی شد

اگر خیلی سنگینه باشیردوش یکم بدوش تا سه روز مثلا فقط صبح وشب بدوش بعداز سه روز اصلا ندوش خودش خشک میشه غذا آبکی شیرمیارن نخور من همینکار کردم خشک شد

سوال های مرتبط

مامان اِلوین مامان اِلوین ۲ سالگی