۱۰ پاسخ

منم هفته قبلی ختنه کردم😢

دیر می‌بری دیگ باید زود میبردی هیچی نیست بعد ختنه نزار زیاد پاهاشو تکون بده که دردش میگیره بچه .. استامینوفن سر ساعت بده بهش بعد از هر بار باز کردن تمیز کردن کرمشو بزن همین تا یکی دو روز اولش بی تابی می‌کنه که طبیعیه🥰

اصن استرس نداشته باش زیاد سخت نیس
دکتر نوید گف خیلی عادی باش انگار ن انگار ک ختنه کردی طبق معمول پوشکش کن و عادی رفتار کن بعد یک روز روزی چند بار با شامپو بدن و اینا بشورش پماد اصلا نزن م دیر میوفته حلقش بعد یک هفته ک رفتن پماد داد
و اینا رو رعایت کردم خیلی راحت بود و اذیتی نداشت

به هیچ وجه به زخمش ویتامین آ د نزن .زخمو تازه میکنه .مدام بهش تترا بزن و اینکه بعد از دو روز میتونی بهش روغن حیوانی بزنی عااالیه .من بااینکه مخالف این چیزا بودم اما تاثیر زیادی دیدم

منم هنوز ختنه نکردم پسرم رو خیلی استرسش رو دارم که اذیت میشه🥺

میخای چطوری ختنه کنی با چ روشی

ای جان منم امروز بردم ختنه کردم 😍🥺چه تشابهی

اولین جیشش بعد اینکه بی حسیش میره خیلی درد داره

اصلا استرس نداشته باش عزیزم من پسرمو سه ماهگی بردم فقط اولش گریه کرد بعد شیرخورددخابید

منم هنوز ختنه نکردم بعد بیا عزیزم بگو چطور بود

سوال های مرتبط