۹ پاسخ

بله
سر ۶ ماهگی اصن گریه نکرد
اون لحظه آمپول زد یه لحظه وایساد بعد دوباره خندید

بچه ی من چهار ماهگی گریه نکرد.یه لحظه فقط حالت گریه گرفت شوهرم نازش داد آروم شد

دوست منم اولین واکسن بچشو زد اصلا گریه نکرد بهداشت بهش گفت چرابچت گریه نکرد پیگیری کن 😃

آره دختر من واکسن 6 ماهگی شو خودم تنها رفتم زدم
چشمام و بسته بودم پاهاشو گرفته بودم منتظر بودم گریه کنه😂😂
بعد دیدم زنه گفت شلوارشو پاهاش کن 😳😲
اگه رد امپولش قرمز نبود فک میکردم الکی میگه

عزیزم من کارمند بهداشتم بعضی وقتا بچا هارو واکسن میزنیم اصلا گریه نمیکنن.معمولا واکسن ۱سالگی ک دیگه خیلی ها گریه نمیکنن چون دردش کمتره

بچه من تا حالا برای واکسن و چکاپ یکسالگیش گریه نکرده !

بله. البته میخواست گریه کنه اما سریع خندیدم بهش گریه نکرد

اره واقعا بستگی به دستش داره پسرم 2 و 4 ماهگی هلاک شد از گریه ولی گشتم 6 ماهگی یه جایی دیگه پیش یکی دیگه بردم یه لحظه بود خندید بیشتر تا گریه کنه انقدر که خوش اخلاق و مهربون بود

دخترم واکسن۶ماهگی اولیشوزدگریه نکردامادومیو گریه کرد

براشماگریه نکرد؟

سوال های مرتبط