۸ پاسخ

من ۱۶ پرومکس دارم راضیم ولی الان تو این اوضاع با نت ملی اصلا برنامه هاش باز نمیشه

ايفون تو شرايط الان بدرد نميخوره واقعا

همه‌ی اینا رو گفتن اوکی
ولی واقعا رو باتری آیفون حساب نکن عین الکل میپره

من دارم ۱۴ریجستری ام ک جدا پول میگیرن ولی الان نت بستس ریجستری نمیشه

من 17 دارم ریجستر نشده 150 میلیون پول ریجستریشه .اگه ریجستر نشه آنتنش میپره .تفاوتشون تو دوربینشونه فقط

در حال حاضر تا نت وصل نشده نخر
چون ما الان نمیتونیم هیچ برنامه‌ای اپدیت کنیم و اکثر برنامه‌های ایرانی هم باید وب اپلیکیشن نصب کنیم که کلی باگ داره

اندازه اش مدل دوربينش كيفيت صفحه و دوربين و…، بعد تو مدل هايي ك گفتي ١٦ خوبه بقيش ب درد نميخوره يه نسخه تكراري مدل هاي قبليه با تفاوت خيلي جزئي
ريجستر هم بعضي گوشي فروشي ها خودشون ريجستر انجام دادن بعضيا نه بايد بپرسي ريجستر شامل همه مدلها ميشه

ریجستر نشده ارزون تره
من ۱۴ دارم خودم ریجستر کردم

سوال های مرتبط