من ۴۸ ساعته دارم نان استاپ گریه میکنم🥲
اصلا هرکاری میکنم نمیتونم جلو اشکامو بگیرم
منم چند روز پیش حالم خوب نبود نینیم خیلی کوبید🥲
کلی ازش معذرت خواهی کردم به خاطر دوتا قطره اشک
نکن اینکارو با خودت و اون نینی عزیزم😢😢
نه تحت استرس بوده الان داره استراحت میکنه
ای جانم خب بچه هورمون استرس بهش منتقل شده
از ساعت دو گریه کردم تا نه صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.