۵ پاسخ

من ۴۸ ساعته دارم نان استاپ گریه میکنم🥲
اصلا هرکاری میکنم نمیتونم جلو اشکامو بگیرم

منم چند روز پیش حالم خوب نبود نی‌نیم خیلی کوبید🥲
کلی ازش معذرت خواهی کردم به خاطر دوتا قطره اشک

نکن اینکارو با خودت و اون نی‌نی عزیزم😢😢

نه تحت استرس بوده الان داره استراحت میکنه

ای جانم خب بچه هورمون استرس بهش منتقل شده

از ساعت دو گریه کردم تا نه صبح

سوال های مرتبط