۱۶ پاسخ

اسم دختر منم ایلماه🩷😍

ایلماه اینجوری نوشته میشه یا اینجوری(ایل‌ماه)
چون معمولا اسم هایی که ماه دارن جدا نوشته میشه
از نظر من اسم زیباییه قشنگه به دل میشینه
نیل‌ماه‌ هم زیباست
ولی اسم انتخابی شماهم خوبه اگر نظر شما و پدرش یکیه بنظرم نظر بقیه رو نپرسید شاید دو دل بشید چون همیشه چیزی که ما انتخاب میکنید به سلیقه همه نیست

نیلماه قشنگ تره ولی😍

من آرزوم بود دختر بشه بچم اسمشو یا ایلماه یا نیلماه بزارم 😞

شوهرم میگه ایلماه من میگم آیماه😍 حالا تا ماه اخر وقت داریم شاید از اسمای دیگه خوشمون اومد

قشنگه بچه من اگر دختر شد میخام بذارم سانلی

آره عزیزم خیلی اسم با معنی و شیکیه
اسم لری هست و معنیش هم کاملا مشخصه یعنی زیبا ترین دختر ایل و تبار
ما که یه دونه ایلماه داریم نگم از خوشگلی و تو دل بروییش😍 هرکی میبینه عاشقش میشه میگه اسمش چقدر بهش میاد

اره خیلی قشنگهه

اسم قشنگیه نام دار باشه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

چه نیازی به نظر بقیه هست
شما دنیا میاریش ، پدرش خرجشو میده بقیه چرا باید نظر بدن

قشنگه نیلماه هم قشنگ

عزیزم اگه از نظر خودت قشنگه ک همینو بزار بچه خودتو خودت باید تصمیم بگیری ک چه اسمی بزار اصلا نظر بقیه برات مهم نباشه چون هرکسی یک نظری میده باعث میشه ناراحت بشی

خیلی زیباست عزیزم 🌺🤍

قشنگه گلمم

قشنگهه😍😍

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد