هیچ اسم پسری ب دلم نمیشینه😭

۱۳ پاسخ

منظورم اینه که یهو یه اسم میاد انقد به دلت میشنیه بعد میشه اسم نی نی ت

عزیزم اگر ماه رجب به دنیا میاد. بزار علی...
این اسم همیشه ترند و جذابه... من پسرم اسمش علیه.. این دومی رو هم خیلی دوس داشتم بازم‌بزارم علی اما توی ایران مرسوم‌نیس... اسم‌دیگه ای میذارم

منننننننم همینممممم

دقیقا منم

نویان 🎈

منمممممم

منم همینطووور تا حالا هم هیچ تسم پسریو خوشم نیمده

اینا هم دوس ندارق

رادین رادوین کیان

خودش اسمشو میاره شک نکن

بگید فقط خدا سلامتش کنه

وایییی منمممم

منممممم😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان دوگل پسر🧸👶🏻 مامان دوگل پسر🧸👶🏻 ۹ ماهگی
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری