منم🥲
هرکی میپرسه اسمش چیه میگم فعلا اسم نداره🥺
من رایان دوست دارم همسرم میگه نه 🥲
منم هنو نمیدونم
ماهم
منم گیر کردم برای اسم
شاهان قشنگه
اگه بچم پسر بود میذاشتم”آکای”
منم موندم با همسر به تفاهم نمیرسیم
باز شما هنوز وقت زیاد دارین من که هنوز انتخاب نکردیم چی بگم 🥴🥴🥴🥴🥴
منم همینطور☹️
منم موندم رو اسم پسر دومم
من نیز همینم 💙😫
ما نیز خواهر 🫠
البت اسم دخملی🎀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.