چرا من هیچ اسم پسری ب دلم نمیشینه🥹

۹ پاسخ

بنظرم انتخاب اسم پسر از دختر خیلی سخت تره

البرز قشنگه

کارن قشنگه

من خودم اگر پسر شد می‌زارم رضا چون نذر کردیم اسم که صداش بزنم هم لیام یا نیکان

اگ مذهبی دوست داری بزار منان یا محمد خیلی زیباست و همیشه هم مده
اگه مذهبی نمی‌پسندید لیام نیکان شاهان کارن کیان رادوین ارون اروین

حالا من اسم پسر اولم محمد جواده این یکیو همسرم میگه بزاریم کوروش موندم اسماشون بهم که نمیاد هیچ ی جوریه😂

بزاز لای قرآن چندتا اسمو

منم دنبال یه اسمم برا پسر
دختر انتخاب کردم ولی اگه پسر شد نمیدونم اسمشو چی بزارم 🥲💔

حالا ازما اسمش آماده اس منتظریم آنومالی هم جنسیت ان تی رو تاییدکنه😅😅

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری