۷ پاسخ

سوپ قلم گاو خیلی خوبه و کرفس

من هر سری میخورم دخترم اذیت میشه دیگه منم نخوردم

دلستر انگور بخور
ابگوشت بدون نخود بخور

اره زیاد میکن اگ بخوای به نفخ نگاه کنی هیچی نباید بخوری حبوبات لبنیات همه نفخ دارن

ولی خیلی نفخ داره

زیاد میکنه ولی نمیدونم چرا دختر من باد نفخ دل‌درد میگیره

میگن زیاد میکنه

سوال های مرتبط