تو هفته من رابطه ایراد ک‌نداره؟ نباید ارضا شد؟

۷ پاسخ

نمیدونم جریان چیه وقتی بارداری انگار شهوتت بیشتر میشه
اگه لکه بینی خونریزی اینا نداری رابطه ی آروم مشکلی نیست

من ۳ بچه هام اول تا اخر بارداریم رابطه داشتم اگه دکتر ت نگفته بهت اشکالی نداره

نباید رابطه داشته باشی دکتر میگه

نداشته باشی بهتره ولی من هفته ای یکبار سطحی و کوتاه دارم

با دکترت مشورت کن با توجه به شرایط جفت و جنین بهت بگه میتونی یا نه اما من با اینکه دکتر گفت راحت باشید یه بار ارضا شدم لکه بینی پیدا کردم دیگه سعی کردم ارضا نشم بازم بستگی به بدن خودت داره

نداشته باشی بهتره

سه ماه اول نباید رابطه داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان ‌Dela🩷 مامان ‌Dela🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته بیست‌ودوم بارداری