شما توی فر درست کردید یا توستر؟؟
وای چه باحال دستور بذار بانو
نوش جون ظاهرش که خوبه
منم میخوام درست کنم ولی حسش نیس،حس هیچی نی
منم فصل پرتقال میشه دیگه کلا کیکامون پرتقالی میشه یکمی هم از پوستش رنده کنی توش بوش بیشترم میشه
اینه عزیزم از دستور پخت کیک یکی از ماماناس
نوش جونتون .. حوصله تایپ اگه داری دستورشو میگید بی زحمت
به به چ رخی،،نوش جان
به به نوش جون😍
با اب پرتقال صنعتی هم میشه فقط طبیعی
آب پرتقال وگرفتی
بوي پرتقال تا اينجا اومد نوش جان 🌱🍊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.