۲ پاسخ

من حس میکنم باشروع کمکی دوسه ماخ اول وزن زیاد نمیکنن چون روده هاشون هنوز کامل مواد غذد رو جذب نمیکنن و فقط همون شیره بهشون وزن میدن حالا نمیدونم درسته یا ن

سرلاک از ۶ماهگی مجازه

سوال های مرتبط