۳ پاسخ

من یرنج ایرانی و با هویج و سیب زمینی و جو دوسر پرک میزارم خوب میپزه بعد پسته و بادام درختی اسیاب شده بهش اضافه میکنم با یک قاشق مریا خوری کره حیوانی کرمانشاهی خوب ک همشون پختن با گوشت کوب برقی میکس میکنم قشنگ میپره و همشم میخوره

زود شروع حردی

آره اگ خوب بخوره

سوال های مرتبط