۵ پاسخ

عزیزم اره سالمه اما به دلت بد راه نیار ایشالا به وقت میاد🌸

اخه چرا استرس داری انشالله به موقع میاد

صددرصد میره دستگاه از ۳۵ به بعد نمیره

اره عزیزم میره دستگاه

خواهر من همین هفته ها بخاطر فشار مادرم بدنیا اومد خیلی کوچولو بود چون زردی داشت چند روز موند آوردیمش واسه رشدش و اینا نه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد