۵ پاسخ

۲۷ ام حلقه اش افتاد، بعد پنج روز

اووو چقدر دارو به پسرم فقط پاراکید و سفکسیم داد ...

چقدر الکی دارو داده! مگه به چه روشی ختنه کردی؟! مگه زخم و خونریزی داره؟

منک ت توانم نیس بخام ختنش کنم خیلی سخته هنو تازه از شرکولیکش راحت شدم

این همه دارو برا ختنه شدنشه؟

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی