دوستان برای ازمای تست گلوکز چند ساعت باید ناشتا بود؟ش

۸ پاسخ

بهداشت به من گفت از ساعت ده شب چیزی نخورم

۸ ساعت کافیه

۸تا ۱۰ساعت

من امروز از آزمایشگاه پرسیدم گفت ۸ ساعت

۸ساعت

من ۱۲ ساعت ناشتا بودم

۸ساعت کافیه

8تا10ساعت

سوال های مرتبط

مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد