نه نریختن
اصلا میریزن خودشون یا باید درخواست بدیم، درست حسابی توضیح ندادن ...
نه نریختن
اره اما ی تومن ریختن
نه ب ما ندادن کالا برگ دوماه رو شارژ کردن
😂😂منک امید ندارم بهمون بدن
چشمم اب نمیخوره
نه نریختن
برا بچه ها ۴۰۵ بوده هر ماه ۲ تومن واریز کنن که ندادن
نه بابا خبری نیست یه چی میگن نمیدن که
واسه شما ریختن
این کالابرگ بچهاست
نه خبری نیست
ن نریختن
نه چطوری باید بگیریم اصلا معلوم نیست چطوری میدن
نه برای شما ریختن؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.