۱۴ پاسخ

نه نریختن
اصلا میریزن خودشون یا باید درخواست بدیم، درست حسابی توضیح ندادن ...

نه نریختن

اره اما ی تومن ریختن

نه ب ما ندادن کالا برگ دوماه رو شارژ کردن

😂😂منک امید ندارم بهمون بدن
چشمم اب نمیخوره

نه نریختن

برا بچه ها ۴۰۵ بوده هر ماه ۲ تومن واریز کنن که ندادن

نه بابا خبری نیست یه چی میگن نمیدن که

واسه شما ریختن

این کالابرگ بچهاست

نه خبری نیست

ن نریختن

نه چطوری باید بگیریم اصلا معلوم نیست چطوری میدن

نه برای شما ریختن؟؟

سوال های مرتبط