۸ پاسخ

نه مشکل نداره اما قندش خیلی زیاده مواظب باش قندت نزنه بالا

وای من هندونه میخورم بچم انگار منفجر میشه ی لحظه آروم نمیشه تا دو روز دیگه توبه کردم نمیخورم

منم دلم همش هندونه میخواد وقتی میخورم میخوام بترکم😂🤭

وای منم🤦🏻‍♀️هندونه میخورم فشارمو پایین میاره اما از رو نمیرم بازم دوس دارم بخورم...خربزه ام خیلی میخورم😅🤦🏻‍♀️

منم در حد ترکیدن دارم میخورم

وای منم

نه فقط قندش بالاس کمی رعایت کن

ن بد نیست

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری