۲ پاسخ

اره من ب دکترم ۱۰ ت دادم خودش اومد و بخیه زد و همه پیگیری هاش باخودش بود...بعد زایمان هم‌من ادرارم نمیومد و خود دکترم تا چنروز بعد اینکه سوند بهم وصل بود پیگیرم بود

زیرمیزی باید بدی بهش تا بیاد

سوال های مرتبط