من اسفند انجام دادم تهران ۲۵۰۰
ببخشید میپرسم اکوی قلب جنین واسه چی انجام میدن؟؟؟
قبل از عید من مطب انجام دادم 2600
هفته قبل مطب شخصی ۱ تومن دادم
کرمان ۵۸۰۰ با بیمه هیچی ندادم
ت مطب شخصی فوق تخصص ۴۵۰۰
کرمان الان 5400
اکوی قلب جنین،همدان انجام دادم با بیمه،۳/۵ گرفتن
برای جنین من انجام دادم توی بیمارستان ۵۰۰
برای خودم ۲/۵۰۰ شد با نوار قلب توی کلینیک
کرمان . چند ماه پیش۳ ملیون گرفت
یک شیصد اینا با بیمه تامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.