۱۲ پاسخ

هرکی یه قیمت میگه من تو کرج پرسیدم یه جا گفت ۷۲۰۰ یه جا ۵۲۰۰ یه جا ۶ .رفتم تهران ۴تومن تازه فوق تخصص هم بود

اکوی قلب جنین برای چی هست؟؟

‌من رفتم ۳۸۰۰

اکوقلب برا همه هست باید همه خانمای باردار برن؟

۲تومن دادم

۵ ازاد من با بیمه۵۰۰ شد

بیمارستان ۱۷شهریور رشت انجام دادم با۴۰۰تومن اینا تقریبا

کلینیک قلب نور انجام میده دکتر خرازی ، دکتر خیلی خوبیه . ازاد 5200
اگر ببیمهه هم داری فبول میکنن
دکتر هارونی هم مطبش انجام میده ، 4 تومنه ازاد . ولی بیمه قبول نمیکنه .
من چون بیمه داشتم رفتم نور

۴میلیون و ۵۰۰

۴میلیون و پنصد

مطب شخصی 6تومن بیمارستان دولتی حدود 500تومن

۵ تومن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی