هرکی یه قیمت میگه من تو کرج پرسیدم یه جا گفت ۷۲۰۰ یه جا ۵۲۰۰ یه جا ۶ .رفتم تهران ۴تومن تازه فوق تخصص هم بود
اکوی قلب جنین برای چی هست؟؟
من رفتم ۳۸۰۰
اکوقلب برا همه هست باید همه خانمای باردار برن؟
۲تومن دادم
۵ ازاد من با بیمه۵۰۰ شد
بیمارستان ۱۷شهریور رشت انجام دادم با۴۰۰تومن اینا تقریبا
کلینیک قلب نور انجام میده دکتر خرازی ، دکتر خیلی خوبیه . ازاد 5200
اگر ببیمهه هم داری فبول میکنن
دکتر هارونی هم مطبش انجام میده ، 4 تومنه ازاد . ولی بیمه قبول نمیکنه .
من چون بیمه داشتم رفتم نور
۴میلیون و ۵۰۰
۴میلیون و پنصد
مطب شخصی 6تومن بیمارستان دولتی حدود 500تومن
۵ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.