دوستان سرکلاژ چه حوری انجام میشه؟؟؟سخته ؟درد داره؟؟؟؟

۵ پاسخ

مراقب بعدش چی هست چجوری نشستن خوابیدن

دوستام انجام دادن استرس نداشته باش خیلی راحت بوده واسشون و خداروشکر الانم بچه هاشون بغلشونن😍✨

نه عزیزم زیاد درد نداره فقد دو س روز اول در حد پریودی یا کمتر.فقد هم از عمل میای ی درد کوچیکی داری ک‌با‌سرم برات مسکن تزریق میکنن

با بیهوشی اصلا درد نداره

با بیحسی دهانه رحم دوخته میشه
اصلا درد نداره ،فقط تایمی ک بیحسی ،ی حال عجیب داره

سوال های مرتبط

مامان شهیاد وشیدا مامان شهیاد وشیدا هفته چهلم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری