من ۱۲۰۰😐
خیلی گرون شده همچی....من قبل عید رفتم انومالی ۱۵۰۰ دادم، بعدعید تکرارش و رفتم ۳۴۰۰گرفت
عزیز تو یه ماه دو برابر نشده. تو یه سال شده
خب هر سال هزینه های پزشکی از فروردین به روز میشن
😂😅یزد رو ندیدی من قبل عید رفتم ۲۲۰۰ هفته پیش رفتم ۴۳۷۰ شهر شما هنوز عالیه
سال عوض شده دیگه
۶۰درصد رفته رو همه چی 🙄🙄
برو بیمارستان من رفتم دکتر بیمارستان فرستادم رفتم کلا ۹۰ تومن گرفت
همچی خیلی گرون شده من رفتم دکتر ویزیتش ۴۰۰ بود الان شده ۶۰۰😬🫠
کدوم سونو میری؟
منم دو روز قبل عید رفتم دکتر ویزیت ۴۰۰ بود دوسه روز پیش رفتم ۶۵۰ 😑
واسه سونو واژینال و وضعیت جنین قبل عید زنگ زدم یه جا گفت هر کدوم ۷۰۰ دوسه روز پیش رفتم شد ۲ و ۳۰۰ 🤦🏻♀️
اینجا ک زنگ زدم گف ۲۶۰۰ گفتم مگ غربالگریه چه خبره گفت با بیمه ۲۰۰کم میشه ک زحمت میکشن واقعا
همه چی 70درصد گرونتر شده،من 6فروردین رفتم نوارقلب گرفتم 350،دیشب رفتم گرفتم 900
من رفتم پیش دکترم ویزیت 300بود دو هفته بعدش رفتم شد550😮💨
مگه میشه انقدر تغییر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.