۱۲ پاسخ

من ۱۲۰۰😐

خیلی گرون شده همچی....من قبل عید رفتم انومالی ۱۵۰۰ دادم، بعدعید تکرارش و رفتم ۳۴۰۰گرفت

عزیز تو یه ماه دو برابر نشده. تو یه سال شده
خب هر سال هزینه های پزشکی از فروردین به روز میشن

😂😅یزد رو ندیدی من قبل عید رفتم ۲۲۰۰ هفته پیش رفتم ۴۳۷۰ شهر شما هنوز عالیه

سال عوض شده دیگه
۶۰درصد رفته رو همه چی 🙄🙄

برو بیمارستان من رفتم دکتر بیمارستان فرستادم رفتم کلا ۹۰ تومن گرفت

همچی خیلی گرون شده من رفتم دکتر ویزیتش ۴۰۰ بود الان شده ۶۰۰😬🫠

کدوم سونو میری؟

منم دو روز قبل عید رفتم دکتر ویزیت ۴۰۰ بود دوسه روز پیش رفتم ۶۵۰ 😑
واسه سونو واژینال و وضعیت جنین قبل عید زنگ زدم یه جا گفت هر کدوم ۷۰۰ دوسه روز پیش رفتم شد ۲ و ۳۰۰ 🤦🏻‍♀️

اینجا ک زنگ زدم گف ۲۶۰۰ گفتم مگ غربالگریه چه خبره گفت با بیمه ۲۰۰کم میشه ک زحمت میکشن واقعا

همه چی 70درصد گرونتر شده،من 6فروردین رفتم نوارقلب گرفتم 350،دیشب رفتم گرفتم 900

من رفتم پیش دکترم ویزیت 300بود دو هفته بعدش رفتم شد550😮‍💨
مگه میشه انقدر تغییر

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری