۲ پاسخ

مرسییی عزیزان اینکه پودر کنم روش خوبیه،جو دوسر رو از سوپری باید بگیرم یا عطاری؟

جودوسر پرک با اب بشور یکم توش اب بریز بزار بپزه
میتونی میوه مثل سیب گلابی بزاری باهاش بپزه بد له کنی
مثلا اتمیل سیب

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان سویل🥹🩷 مامان سویل🥹🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مَهوا👧🏻🎀 مامان مَهوا👧🏻🎀 ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۷ ماهگی