۴ پاسخ

دختر منم دو سالگیش توی ازمایش زده بود اکوی پارانشیم کبد اندکی افزایش داشته دکترش چیزی نکفت والا گفت مهم نیست سعی کن تغذیه ش و سالم نگه داری . اونموقع یادمه کره و تخم مرغ زیاد بهش میدادم دیگه پیگیری نکردم فقط بعضی وقتا یادش میفتم استرس میگیرم .شما دارو مصرف کرد ؟

چجوری فهمیدین

بچه شما چند سالشه

سلام بله پسر من داشت

سوال های مرتبط