نه درذ نداره
مشکل معده و گوارش داری
قرص فاموتیدین روزی یکی به مدت یک ماه
شما معده ات مشکل داره رفلاکس داری بری دکتر دارو میده
کبد چرب درد نداره
کیسه صفرا درد داره عزیزم
من گاهی زیرش دردمیگیره خیلی اذیت میشم
نمیدانم چی هرچی میخورم معدم درد مبکنه
نه اتفاقا علائم خاصی نداره رفلاکس معده داری
کبد چرب درد نداره.بدنت بیشتر دست و پشت رو سینه میریزه بیرون.شوهرم کبدش چربه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.