خانما این اوکیه سفارش بدم بر نی نی ؟

تصویر
۶ پاسخ

ارع خیلی خوبه، سرش بادومی هس بچه راحت میگیرش

منم دقیقا همین طرحو خریدم

این عالیه منم همینو گرفتم مدل روز و شب

پسر من تنها پستونکی که میخورد همین بادومیای اونت بود
البته یه چیکو بادومی هم داشت اونم دوست داشت.

بله
یه مامان باتجربه به من گفت بهترینش همین اونت هست
خودمم گرفتم

من دقیقا همینو خریدم

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍 مامان اهورا🤍 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری