۴ پاسخ

دیگه ۳۶ هفته لازم نداری که

بله من‌با استراحت بالا رفت البته بیشتر ب بدن ربط داره ولی بی تاثیر نیس

تا حدودی کنترل میکنه

فک نکنم مال من کمتر هم میشد روز ب روز
شیاف هم استفاده میکردم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد