۵ پاسخ

برو پیش دکتر خودت بهت دارو بده . منم گرفته بودم بهم دارو داد خداروشکر خوب شدم

من افتضاح بودم دکترم قرص و شربت داد خوب شدم حتما برو دکتر نزار بدتر شی

وای ویروسه بدیه من الان دقیقا از اول عید درگیرشم امروز تازه یکم بهترم ،دکترم رفتم فقط دیفین هیدرامین داد گفت قرقره کن

برو دکتر خب

منم داغونممم😭🥴

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد