برو پیش دکتر خودت بهت دارو بده . منم گرفته بودم بهم دارو داد خداروشکر خوب شدم
من افتضاح بودم دکترم قرص و شربت داد خوب شدم حتما برو دکتر نزار بدتر شی
وای ویروسه بدیه من الان دقیقا از اول عید درگیرشم امروز تازه یکم بهترم ،دکترم رفتم فقط دیفین هیدرامین داد گفت قرقره کن
برو دکتر خب
منم داغونممم😭🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.