اگر هم پاهاشو توی شکم جم میکنه و گریه شدید داره ینی کولیکه اما گشنگی ک باشه یک صدای N N مانندی توش هس ان ان
عزیزم من بچم جفتشو داره و خب برای کولیک که سعی میکنم غذایی ک میخورم حتما روش عرق گیاهی بخورم نفخش به بچه نرع اذیت نشه و همم قطره دارویی میدم بهش چون شیرخودمو میخوره خیلی رعایت میکنم شما برای کولیک فقط قطره بده و ماساژ شکمی، اگر خیلی بی تابی کرد دوردادن با ماشین جوابه
برای رفلاکس دکتر ک بردم گفتش اگر وزنش پایین نیامده جای نگرانی نیس ولی چون شیرخودمو میدم حتما اروغشو میگیرم، بالای سرش بلند ترباشه،توی سطح شیب دار میزارمش، مقدار شیرو کم میدم ولی دفعات بیشتر و اون وسط حتما اروغ میگیرم و سرشونم میزارم ده دقه ای بمونه عزیزم
ک خداروشکر وزن بچم پایین نیامده و دکتر میگه رفلاکس طبیعیه زیادی هم شیر نباید بخوره حالابچه شما شیرخشکیه سعی کن کمتر بدی عزیزم با فاصله باشه حتما امیدوارم بدردتون بخوره🙂
گلم گریه دلدرد مثل چیج بلند پا هاشو جمع میکنه تو شکمش باسن شو میده عقب. کمر شو گود میکنه. انگشت های پاش جمع میکنه بعد بهشون پستونک بدی خوبه
بزار بزرگ شه راحت میشی من همه راهی رفتم روزای تورو گذروندم میدونم چی میگی ببین فقط باید دورش بگزره
عزیزم کوچولوت تندتند شیر میخوره ویکی هم بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.