۵ پاسخ

منکه راضیم دوساله بااون بچمو ازویروس وااینانگه میدارم

منکه راضیم دوساله بااون بچمو ازویروس وااینانگه میدارم

اینهمه پسرم میبرم خانه بازی و جاهای شلوغ و مطب دکتر با این اسپری سرما نخورده خیلی راضی هستم قبل از بیرون رفتن از خونه میزنم ی پاف تو هر سوراخ بینیش اگر بدونم جایی رفتم کسی سرما خورده یا مشکوک بوده دوازده ساعت بعدشم ی پاف دیگه میزنم

عالیع

رودست اون اسپری نیس حتی قبل سرماخوردگیم بزنی هیچ وخ سرمانمیخوره قبل پیداکردن اون همش پسرم سرمامیخورد بعد اون تاجایی میرم تااحساس میکنم میخادسرمابخوره میزنم اصلا نمیگیره توسرماخوردگیم سریع هس نسبت به بقیه اسپریا

سوال های مرتبط