پسرم خابه اسپری بینی بزنم ب نظرتون

۷ پاسخ

ندی بخوره ها که مسموم میشه بزن رو یقه لباسش

اگه سرما خورده و بینیش گرفته قطره منتول بگیر بزن رو یقه لباسش دماغش باز میشه

اگه دستگاه بخار داری اون و روشن کن بگیر رو صورتش

من فقط تو خواب میزنم بیداری نمیزاره

نه اذیت میشه

ن میترسه

نه اصلا میترسونیش

سوال های مرتبط