۶ پاسخ

نخود گندم لوبیا گوشت

😂😂اخ دلم خاست❤️😍😍

ما فقط نخود و گندم میریزیم با آب قلم
روش هم پیام داغ و آجیل

من کشک ندیدم بریزن.نخود لوبیا عدس گندم و باقالی

من شنیدم باید هفت نوع دونه باشه
مثله حبوبات گندم یا برنجم اضافه کنی
اره مهم نیته

ما باقالی هم میرزیم

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی