خانما کسی با خوردن قورمه سبزی نینیش چیزی شد؟؟؟؟؟؟چرا میگن مضره

۱۶ پاسخ

نه بابا من خوردم

این چه حرفیه، فقط شنبلیله رو شنیدم نباید زیاد خورده بشه

بخاطر شنبلیله و جعفری داخلش میگن با احتیاط مصرف کنید ماهی 1.2بار ایراد ندارع قشنگم

من هفته ای ده روزی یه بار میخورم تا حالا هم نشنیدم بد باشه

الان کجای قرمه سبزی ضرر
سبزی ک خاصیت داره
حبوبات هم م خوبه
گوشت هم ک دیگه

🤣🤣🤣باور نکنید این حرف ها رو

من مدام قورمه سبزی می‌خوردم یه مدت چون اصا غذای دیگ نمی‌تونسم بخورم

از طرفی پیش دکترم رفته بودم دیدم از نفر قبلی شاکی بود می‌گفت من نمی‌دونم اینارو ازکجاشون درمیارن خانوم اومده میگ دکتر میتونم قورمه سبزی بخورم میگن ضرر دارع آخه چه ضرری بخور‌ بره سخت نگیر

من عاشق قورمه سبزی‌ام تا الان چند بارم خوردم

واه چه حرفا، من همه چی خوردم تا حالا

چرت و پرته گوش ندهههه من ۱۰ بار خوردم تا الان

چی هوس کردم فردا درست میکنم

وای خدا🤣🤣🤣

واااا چرا ضرر داشته باشه من کلی خوردم

نه الکی میگن بعضیا برای اینکه سبزی شنبلیه داره توش میگم نخور چون سبزی شنبلیه سقط اوره ولی شما خداروشکر از اون خطر گذشتی بعدشم من ک می‌خوردم اصلا چیزیمم نشد سخت نگیر

نه بابا من هر هفته از همون اول خوردم

من همین امشب خوردم
از قبل هم همینطور

چرا ضرر داشته باشه من می خورم کرفسم میخورم ضرر نداره فقط ممکنه نفخ کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی