سرلاک چی خوبه گندم سیب خریدم نمیخوره

۱۳ پاسخ

گندم و موز خیلی خوشمزه س

حریره بادام خیلی خوشمزس

فرنی و حریره بادام و گندم و خرما گرفتم عاشقشه سرلاکن نستله

گندم و خرما از همش خوشمزه تره

خودت خرما یا موز له کن توش ببین میخوره

من سرلاک برنج دادمش میخوره

برنج گرفتم هنوز ندادم

دخترمن گندم وخرما
گندم و موز خیلی دوست داره

البته گندم و تکه های خرما هست

من حریره بادوم گرفتم نخورد الانم گندم و موز گرفتم اونم به زور میخوره

گندم و خرما من میدم خیلی دوس داره

فرنی برنج

منم نگرفتم فعلا اما میگن حریره بادوم خوبه

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی