کلا سرلاک به خاطر مواد نگهدارنده زیاد خوب نیست.
من که از سرلاک راضیم رستا هم مزه هاشو خیلی دوس داره
یه سری گندم و موز دادم
یه سری گندم و سیب
الانم گندم و خرما
میگن گندم و خرماش وزن میده
دکتر به من گفت نده
دیروز دکتر ب من گفت بده که تنوع غذایی رو قبول کنه و بخوره
هفتگی دو سه بار اوکیه
ولی خب مثل غذای نیمه آماده برای بزرگا میمونه
هر روز دادنش خوب نیست عزیزم
بله عزیزم، کاملا غنی شده با ویتامین و آهنه.
ن زیاد سعی کن برا تنوع بدی بهش ن همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.