سرلاک گندم خریدم پسرم میخوره ارزش غذاییش خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

کلا سرلاک به خاطر مواد نگه‌دارنده زیاد خوب نیست.

من که از سرلاک راضیم رستا هم مزه هاشو خیلی دوس داره
یه سری گندم و موز دادم
یه سری گندم و سیب
الانم گندم و خرما
میگن گندم و خرماش وزن میده

دکتر به من گفت نده

دیروز دکتر ب من گفت بده که تنوع غذایی رو قبول کنه و بخوره

هفتگی دو سه بار اوکیه
ولی خب مثل غذای نیمه آماده برای بزرگا میمونه
هر روز دادنش خوب نیست عزیزم

بله عزیزم، کاملا غنی شده با ویتامین و آهنه.

ن زیاد سعی کن برا تنوع بدی بهش ن همیشه

سوال های مرتبط

مامان الارا🧸🧿 مامان الارا🧸🧿 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی