من هویج دادم فعلا کامل میکس نکردم خوب با پشت چنگال له کردم خیلی له کردم خورد. ولی نمیدونم چرا ببخشید پی پی کرد همش تو پی پی بود انگار هضم نشده بود
البته تو ماه دختر شما باید قشنگ میکس بشه
بپره گلوش میترسه باسختی باید بهش غذا بدی
چون تازه داری شروع میکنی میکس کن با شیر خشک یا شیر خودت رقیق کن بده نوش جون کنه
سیب زمینی رو آره ولی سیب رو نه
بله با پشت چنگال و بعد یکم از شیر خودم میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.