۴ پاسخ

کلا نیشابور همه افسردن 🤣🤣🤣🤣

توهم یه بندری بزار صداشو زیاد کن

خخخ این که خوبه
یک آهنگ محلی هست فکر کنم لری همسایه مون داشت گوش میداد همون که میگه لای لای لای عزیزوم لای لای دارو نداروم من گوش میدادم باهاش گریه میکردم😂

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط