۸ پاسخ

منم اصلا سابقه چاقی نداشتم بعد زایمانم شدم چوب خشک شانسی تو گهواره یکی داشت قرص چاقی معرفی میکرد
من خیلی میترسیدم از عوارض و این چیزاش
همم ک میدونستم برگشت داره
ولی ب قدری از خودم بدم میوند و اعتماد به نفس نداشتم دلو زدم ب دریا و ازش خریدم.
هیچی دیگه ب شدت راضی ام و یادش ک میفتم میگم چ خووووب شد ک اون روز دیدم تایپیکشو. بدنم عالی شده اصن 45 بودم الان 9 ماهه 62

کاش راهی بود از ما میکندین میزدین به خودتون هم ما لاغر می‌شدیم هم شما چاق 😂

خوبه که

واای من 71 ام خیلی زیاده میخوام رژیم فست بگیرم قدم 164

خیلی خوبی الان
من ۵۲کیلوام فقط میخام ۳کیلو چاق بشم
نشمم همینو دوس دارم

والا منم همینم حس میکنم بازم نیاز دارم دو کیلو لاغر شم،
البته من بالاتنه ام لاغره پایین تنه ام پره
کربوهیدارت مثل برنج و نون خیلی زود چاق میکنه

اخه چاق شدن ارزو هستش .ما اینجا میگیم چی بخوریم لاغرتر بشیم.بستنی ماکارونی پیتزا اجیل برنج زیاد و..... همشون چاق کنندس بخور حال کن

خوبی که چاقی خوب نیس خدایی
تخم مرغ آبپز سیب زمینی آبپز سینه آبپز
بخور تا چاقم شدی چربی نشه
پودر پروتیین هم از داروخونه بخر بخور

سوال های مرتبط