من فک میکردم خیلی عجیب حتی همین ۳۰هفته ولی واقعا خیلی سخت نیست
وای اره🤭😬
من دخترخالم میگفت بچم زیر قفسه سینهامه به دندههام فشار میاد اون از من هفته اش بالاتر بود منم همش منتظر بودم خیلی اذیت بشم
اما خب خداروشکر من تو این هفتههای آخر فقط شکمم سنگین شد که موقع خواب اذیت کننده با بین پام که بچه داره حرکت میکنه رو به پایین
کاری نمیشه فقط سنگین میشی 😅
من که برای به دنیا اومدن و بغل کردنش لحظه شماری میکنم 😍🥺
برعکس خیلی خوبه
منماسترس میگیرم از طرفی هم خوشحالم ک زودتر بغلش میکنم من مطب میرم مامانای هفته بالایی رو می بینم استرس میگیرم
نی نی من پاهاشو میزنه زیر سینم سینموتکونمیده😊😆
من پاهاشو میزنه به معده وسط قفسه سینم حس میکنم 🥲
یا خدا🫠
🦦🦦خوبه اونقدام ترسناک نیستا
همین الان کلیه و ریه و مثانه ام تو فشاره ،آخرش چی میخوادبشه😮💨
خزان شدم😐🍂
دقیقااااااا همون جایی که نوشته ۳۲ دارع میترکه 😭🥹
ولی من میگم کی میشه هفته اخرم برسه از استرس راحت شم نی نی رو با خیال راحت بغل کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.