سلام، مامانا کسی از این خامه به بچه داده؟

تصویر
۴ پاسخ

کلا فرادما باشه یعنی مرغوبه

من شیرشو دارم میدم، پسرم دوست داره

دکتر شیر این مارک رو بهم گفته بود که به پسرم بدم

فکر کنم خیلی چرب و خوشمزه باشه من دوغشو خوردم خیلی چرب و خوشمزه اس فکر نکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری