من با آزمایشش شد ۴ تومن
من اخر ماه دارم گفت1700
سعیده منم ۳ و خورده ای دادم آزمایش ۲ تومن
من۵۷۰۰سونو ۱۸۰۰ازمایشش شد
من دیروز ۲۷۰۰ انجام دادم
دیروز دادم 2500
من قبل از عید ۱۹۰۰ اینا انجام دادم، ازمایشمم همین حدود شد!
بستگی به آزمایشگاه و سنوگرافی ک میری داره، ولی درکل خوب گفته
من دیروز انجام دادم ۵۲۰۰ آزاد🫠😃
آزمایش هم شد ۱۸۰۰
من هفته پیش با بیمه تامین شد ۲۲۰۰
من 3200 رفتم
آره درسته من ۲۲۰۰ با بیمه دادم سونو
قبل از عید فقط سونو ۳/۴۰۰دادم الان نمیدونم ازمایشمم ۱/۱۰۰
من سونو و ازمایشم شد ۳۷۰۰
من دوقلودادم ۳۲۰۰
ب چند جا زنگ بزن من انومالی ۲۵۰۰ دادم
آزاد همین حدوده من با بیمه تکمیلی ۱۰۰ دادم
سه تومن شد منم
آزمایشش هم 600 تومنه
من ۲۶۰۰ دادم
قبل عید ۵۵٠تومن
مشهد 1/800تا ۲/۹۰۰ متغییره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.