خانوما کسی سونو ان تی جدیدا داده؟؟الان زنگ زدم گفت ۳ ملیون ازاد 🫥

۲۲ پاسخ

من با آزمایشش شد ۴ تومن

من اخر ماه دارم گفت1700

سعیده منم ۳ و خورده ای دادم آزمایش ۲ تومن

من۵۷۰۰سونو ۱۸۰۰ازمایشش شد

من دیروز ۲۷۰۰ انجام دادم

دیروز دادم 2500

من قبل از عید ۱۹۰۰ اینا انجام دادم، ازمایشمم همین حدود شد!
بستگی به آزمایشگاه و سنوگرافی ک میری داره، ولی درکل خوب گفته

من دیروز انجام دادم ۵۲۰۰ آزاد🫠😃

آزمایش هم شد ۱۸۰۰

من هفته پیش با بیمه تامین شد ۲۲۰۰

من 3200 رفتم

آره درسته من ۲۲۰۰ با بیمه دادم سونو

قبل از عید فقط سونو ۳/۴۰۰دادم الان نمیدونم ازمایشمم ۱/۱۰۰

من سونو و ازمایشم شد ۳۷۰۰

من دوقلودادم ۳۲۰۰

ب چند جا زنگ بزن من انومالی ۲۵۰۰ دادم

آزاد همین حدوده من با بیمه تکمیلی ۱۰۰ دادم

سه تومن شد منم

آزمایشش هم 600 تومنه

من ۲۶۰۰ دادم

قبل عید ۵۵٠تومن

مشهد 1/800تا ۲/۹۰۰ متغییره

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری